دانستنیهای پزشکی

دانستنیهای پزشکی

اطلاعات بهداشتی و درمانی پاک نت بناب
دانستنیهای پزشکی

دانستنیهای پزشکی

اطلاعات بهداشتی و درمانی پاک نت بناب

چگونه موی‌مان را پرپشت کنیم؟

نازک می‌شوند و می‌ریزند، کدر می‌شوند و با هیچ نرم‌کننده‌ای رام نمی‌شوند. نه قرص‌های ویتامین روی آنها اثر می‌کند و نه محلول‌های گران‌قیمت تقویتی. موی بدحالت و پژمرده مشکلی است که بسیاری از خانم‌ها را کلافه و آنها را دست به دامان انواع ابزارهای حالت‌دهنده مو می‌کند اما از نظر متخصصان طب سنتی، برای داشتن موی زیبا نه نیازی به سشوار دارید و نه اتوی مو دردتان را دوا می‌کند. از نظر آنها کافی است از روغن‌های ارزان‌قیمتی کمک بگیرید که از دل طبیعت بیرون آمده‌اند و می‌توانند مشکلات موهای‌تان را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین عوارض برطرف کنند. 

دکتر زهرا شاه‌حسینی، پزشک و درمانگر طب سنتی از متخصصانی است که به معجزه روغن‌ها باور دارد و در این مطلب شما را برای انتخاب بهترین روغن برای موی‌تان راهنمایی می‌کند. 
ادامه مطلب ...

اسپند

 اسپند

 اسپند یا اسفند گیاهیست علفی، پایا و بوته ای که ارتفاع آن تا 50 سانتیمتر می رسد. دارای برگهای فراوان و سبز با تقسیمات سه تایی نامنظم و باریک و دراز است.گل های نسبتا بزرگ این گیاه پنج کاسبرگ تقریبا سفید رنگ و پنج گلبرگ بلند به رنگ سفید مایل به سبز دارد. میوه گیاه پوشینه، کروی، دارای سه لب و به قطر تا 8 میلیمتر میباشد که حاوی دانه های قهوه ای مایل به سیاه فراوانی است. قسمت مورد استفاده این گیاه دانه ها هستند. گیاه اسفند در بسیاری نقاط ایران از جمله اطراف تهران، قم، قزوین، کرج، تبریز، کرمان و وحواشی کویر ایران میروید.   ادامه مطلب ...

معرفی غذاهای مفید و مضر برای صفراوی مزاجان

معرفی غذاهای مفید و مضر برای صفراوی مزاجان